Kundeklub med Klubpriser - Tilmeld dig her - Ingen binding  

Vi tilbyder følgende leveringsmuligheder.

Forsendelse-Levering fra Plejeshoppen

Levering 

Alle varer sendes med DAO, Bring eller  GLS, og de fleste ordre sendes indenfor 1-3 hverdage, såfremt der er tale om en lagervare.

Leveringstiden med Bring og GLS er 1-3 hverdage.

 

På vores afsenderlabels står der ikke Plejeshoppen ApS, men der står Eshopperne ApS. Eshoppernes ApS er et søsterelskab, og vi anvender deres navn på alle vores afsenderlabels, og på den måde kan vi anonymisere vores levering så meget som muligt.

 

På grund af udbud og efterspørgsel, så kan der i blandt på enkelte produkter og varianter være lidt længere leveringstid.

På nogle produkter, som er en skaffevarer, der vil det være anført på produktsiden, og her kan der være op til 2 til 3 ugers leveringstid.

 

Hvis du vælger at afhente i en Pakkeshop/boks accepterer du, at fragtfirmaet kan vælge at omdirigere pakken til et alternativt udleveringsted, hvis boksen er fyldt eller pakken er for stor. Dette kan tænkes, at forekomme i særligt travle perioder.

Skulle vi af forskellige årsager ikke have mulighed for at anvende den valgte speditør/fragtfirma, så forbeholder vi os retten til at vælge en anden af de fragtfirmaer, hvorfra vi udbyder fragt/levering.

 

Alle produktordre pålægges et håndteringsgebyr på 10,00 kr. inkl. moms. Læs mere om håndteringsgebyret længere nede i vores handelsbetingelser.

 

Fragtpriser med levering til brofaste ø'er i Danmark:

(De oplyste fragtpriser er inkl. moms)

Vægten på de enkelte varer er en den højeste vægtværdi af varens reelle vægt eller af varens volumenvægt ved post-/pakkeforsendelser.

 

Alle ordre med levering til ikke brofaste Ø'er i Danmark eller uden for Danmarks grænser, pålægges fragt.

 

TRACK'N'TRACE

GLS Track'n'Trace

 

Hvis en af dine bestile varer ikke er på lager, vil kundeservice kontakte dig via mail, for at oplyse en forventet leveringsdato.

Plejeshoppen sender din ordre samlet, så snart alle dine bestilte varer er klar til levering.

 

Såfremt man som kunde indtaster forkert adresse, e-mail eller leveringsoplysninger, og det medfører at en ordre returneres til Plejeshoppen pga. ukendt adresse eller lign., så forbeholder vi os retten til ikke at refundere udgiften til leveringen af ordren samt returneringen, altså 2 gange fragt, uanset ordrens størrelse.

 

Lagerstatus

Nedenfor er de forskellige typer for lagerstatus kort beskrevet.

 

  • På lager (standard)

Somudgangspunkt sender vi ordre hver tirsdag og torsdag, men i tilspidsede situationer, kan vi også sende på andre uge dage.

 

Leveringstiden er 1-3 hverdag (95% af alle afsendte ordre leveres den næstkommende hverdag).

 

  • Fjernlager

Er varen på fjernlager så kan der gå op til 6 hverdage efter at din ordre er modtaget, før vi kan afsende din samlede bestilling.

 

  • Forudbestil

På en del design-produceret produkter samt særligt eksklusive mærker, der kan vi ikke garanterer en fast leveringstid. Dette skyldes at der ofte er tale om et begrænset oplag/produktion eller en sæsonbetonet vare, og for stadig at kunne tilbyde disse produkter, så tilbyder vi på disse produkter en leveringsløsning, som hedder forudbestil. Ved bestilling af sådanne et produkt, vil man efterfølgende modtage en mere konkret leveringsdato.

 

  • Skaffevarer med op til 2 ugers levering.

Varen er ikke på lager og bestilles specielt hjem til den enkelte ordre.

 

  • Udsolgt

Varen er udsolgt, men vil på sigt komme på lager igen.

 

  • Udsolgt/udgået

Varen er udsolgt og udgår af vores sortiment.